Źródło: Lupa.cz |
Przedstawione poniżej dane dotyczą okresu 5 miesięcy - 01.03-31.07.2013 porównywany z analogicznym okresem w roku 2012.
Widoczny wzrost współczynnika konwersji z urządzeń mobilnych
Źródło: VaseCocky.cz |
Na powyższej wykresie widzimy wzrost konwersji w segmencie urządzeń mobilnych o 57,56% (w przypadku innych urządzeń (desktop) wzrost wynosi 14,44%) w badanym okresie.
Większość z Was z całą pewnością pomyśli, że tak duży wzrost jest spowodowany naturalnym wzrostem liczby smartfonów, a tym samym penetracji przez urządzenia mobilne - też mi to przyszło od razu do głowy. Autor tekstu jednak od razu rozwiewa nasze wątpliwości i przedstawia dane ze sklepów internetowych pozbawionych wersji mobilnej (jednym ze sklepów jest lustrzana kopia powyższego sklepu, z tą samą grafiką, etc. działająca w innym kraju).
Wyniki pokazują niemal identyczny wzrost konwersji w segmentach mobile oraz desktop (+32,5 % vs. +31,1 %) w sklepie będącym bliźniaczą kopią bez wersji mobilnej, co dowodzi skuteczności wersji mobilnej.
Źródło: Čočkovník.cz |
Źródło: VašeŠošovky.sk |
Penetracja sklepu przy wersji mobilnej
Znacznej poprawie uległa również penetracja Użytkowników, a wtym:- wzrost liczby odwiedzin,
- wzrost średniego czasu trwania odwiedzin,
- poprawa współczynnika odrzuceń,
Źródło: VaseCocky.cz |
Źródło: VaseCocky.cz |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz