Algorytm wyszukiwarki Bing będzie brał pod uwagę aktywność użytkowników facebook'a podczas ustalania pozycji wyników Bing.com
Rozwiązanie wydaje się być opłacalne tak dla Bing jak i dla Facebook - martwić natomiast może się Google, które przez tą swego rodzaju synergię może sporo stracić.
Zmiany w algorytmie wyszukiwarki to nie jedyna nowość w ramach współpracy Facebook'a z Bing'iem. Bing kilka dni temu, na swoim blogu, poinformował w jakie nowe funkcje społecznościowe przyzdobi wyświetlane przez siebie wyniki wyszukiwania. Poniżej krótki filmik na którym część wprowadzanych zmian tłumaczy nam Stefan Weitz:
Więcej informacji nt. wspólnych działań facebook'a z bing'iem znajdziecie na oficjalnym blogu Bing'a.
Osobiście uważam to za świetne połączenie usług. Dzięki współpracy z całą pewnością zyska nie tylko Bing (teoretycznie poprawiając jakościowo wyniki zwracane przez wyszukiwarkę), ale również Facebook, który posiadł kolejny argument do przyciągnięcia do siebie kolejnych lub jeszcze nie zdecydowanych firm.
Myślę, że Bing zdobędzie kolejny spory kawałek tortu na rynku wyszukiwarek, a w szczególności w Europie.
OdpowiedzUsuń