źródło obrazka: adwords.google.com
Post ten piszę w głównej mierze dla siebie - aby mieć w jednym miejscu podsumowanie najważniejszych dla mnie informacji nt. wykorzystania Keyword Insertion Tool. Narzędzie, mimo, że już od bardzo dawna dostępne w Adwords - nie przez każdego stosowane.
Osobiście wykorzystuje je niemal w każdej kampanii w której jest możliwe jej efektywne wdrożenie.
Poniższa tabelka pochodzi z opisu usługi Keyword Insertion Tool
Tytuł reklamy | W jaki sposób tytuł reklamy będzie wyświetlany użytkownikom? | Która część słowa kluczowego jest pisana wielkimi literami? |
---|---|---|
Kup {keyword:Szczeniaki} | Kup golden retrievery | Żadna część |
Kup {Keyword:Szczeniaki} | Kup Golden retrievery | Tylko pierwsza litera pierwszego słowa (początek zdania wielką literą) |
Kup {KeyWord:Szczeniaki} | Kup Golden Retrievery | Pierwsza litera każdego słowa (początek słowa pisany wielką literą) |
Kup {KEYWord:Szczeniaki} | Kup GOLDEN Retrievery | Całe pierwsze słowo i pierwsze litery pozostałych słów |
Kup {KeyWORD:Szczeniaki} | Kup Golden RETRIEVERY | Pierwsza litera pierwszego słowa i wszystkie pozostałe słowa w całości |
Najważniejsze informacje nt. usługi:
- Wykorzystywana zarówno w Sieci reklamowej jak i w wynikach wyszukiwania (w przypadku Sieci istnieje ryzyko złego dobrania słów kluczowych).
- Teksty reklam nie mogą zawierać błędnie napisanych słów kluczowych (często stosowana praktyka operująca na literówka - aktualnie już mnie skuteczna, jako, że Google defaultowo podsuwa wyniki dla (w jego mniemaniu) poprawnej pisowni.
- Narzędzia można używać nie tylko w title (użycie w tym miejscu jest w stanie stosunkowo mocno podnieść CTR), ale również w treści reklamy oraz w treści linka.
- Segmentacja na małe grupy słów kluczowych jest w stanie znacznie poszerzyć możliwości zastosowania narzędzia - przy atomizacji kampanii możemy dokładniej dopasować treść reklamy do dynamicznie zmieniających się słów kluczowych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz