22 maja 2011

Facebook w Bing'u


Algorytm wyszukiwarki Bing będzie brał pod uwagę aktywność użytkowników facebook'a podczas ustalania pozycji wyników Bing.com
Rozwiązanie wydaje się być opłacalne tak dla Bing jak i dla Facebook - martwić natomiast może się Google, które przez tą swego rodzaju synergię może sporo stracić.


Zmiany w algorytmie wyszukiwarki to nie jedyna nowość w ramach współpracy Facebook'a z Bing'iem. Bing kilka dni temu, na swoim blogu, poinformował w jakie nowe funkcje społecznościowe przyzdobi wyświetlane przez siebie wyniki wyszukiwania. Poniżej krótki filmik na którym część wprowadzanych zmian tłumaczy nam Stefan Weitz:



Więcej informacji nt. wspólnych działań facebook'a z bing'iem znajdziecie na oficjalnym blogu Bing'a

Osobiście uważam to za świetne połączenie usług. Dzięki współpracy z całą pewnością zyska nie tylko Bing (teoretycznie poprawiając jakościowo wyniki zwracane przez wyszukiwarkę), ale również Facebook, który posiadł kolejny argument do przyciągnięcia do siebie kolejnych lub jeszcze nie zdecydowanych firm. 

1 komentarz:

  1. Myślę, że Bing zdobędzie kolejny spory kawałek tortu na rynku wyszukiwarek, a w szczególności w Europie.

    OdpowiedzUsuń