W poniższym artykule skupię się przede wszystkim na przedstawieniu kilku (w moim mniemaniu) skutecznych LP. Znajdziecie również kilka podstawowych informacji, które są niezbędne podczas tworzenia Landing Page.
Konwersja - czyli czego oczekujemy od użytkownika?
Osobiście jestem zdania, że LP powinny wypełniać skrupulatnie pojedyncze role im przypisane. Rozumiem przez to, że na jednej LP nie powinniśmy angażować usera w wiele procesów. Niech ograniczy się on jedynie (a raczej AŻ) do wykonania pożądanej przez nas akcji (zakup, dopisanie się do newslettera, pozostawienie danych kontaktowych, prośba o kontakt, etc.). Z tego też powodu niezwykle jasne jest wyraziste clear call to action. Użytkownik po wejściu na stronę nie może się zastanawiać w którym miejscu i w jaki sposób ma możliwość dokonania konwersji. Przekaz reklamowy musi być na tyle spójny z treścią oraz wyglądem LP, aby user w ciągu ułamka sekundy zlokalizował pożądane przez las obiekty.
Stosuj klarowne komunikaty - Spełniaj obietnice!
Po przejściu na nasz Landing Page, użytkownikowi już na wstępie powinien rzucić się w oczy komunikat kontynuujący przekaz zaserwowany podczas kampanii reklamowej. Mocno wyróżniony head z odpowiednim przekazem upewnia usera, że jest na właściwej stornie i znajdzie tutaj to czego szukał.
Przykład:
Cel - zapisanie się przez użytkownika do newslettera.
Przekaz - Po zapisaniu się do newslettera użytkownik będzie mógł kupić dany produkt 25% taniej niż w standardowo.
Użytkownik po przejściu na Landing Page powinien zobaczyć konkretny produkt, którym jest zainteresowany oraz informację o tym, że po zostawieniu adresu mail będzie miał możliwość zakupienia go 25% taniej.
Wartość dodana!
Każda tworzona przez nas kreacja posiada pewien przekaz, który sprawia, że użytkownik klika w reklamę. Aby zmaksymalizować (podnieść) współczynnik konwersji, bardzo ważne jest nie tylko "spełnienie obietnicy przekazu" na utworzonym przez nas Landing Page - ale ponadto warto również użytkownikowi zaprezentować "wartość dodaną" jaka nastąpi po skorzystaniu przez niego z naszej oferty. Jest to często stosowany zabieg, który stosujemy, aby umocnić chęć usera do dokonania konwersji.
Przykład:
Cel - zapisanie się przez użytkownika do newslettera.
Przekaz - Po zapisaniu się do newslettera użytkownik będzie mógł kupić dany produkt 25% taniej niż w standardowo.
Oprócz zaznaczonego w poprzednim punkcie - spełnienia obietnic możemy userowi zakomunikować, że po dopisaniu się do naszego newslettera będzie otrzymywał max 1x w tygodniu ofertę specjalną dzięki której do każdego jego zamówienia dokładany będzie GRATIS.
Dobre przykłady:
Poniżej zamieszczę kilka (moim zdaniem) najciekawszych przykładów skutecznych LP:
- Złote myśli - nikomu nie trzeba przedstawiać tego wydawnictwa. Swój sukces zawdzięczają przede wszystkim dobrze zorganizowanemu programowi partnerskiemu oraz skutecznym landing page. Każda karta produktu w http://www.zlotemysli.pl jest LP.
W przypadku ZM konwersją jest sale, z tego też powodu znajdziemy na stronie lądowania długie opisy. Wydawnictwo w bardzo ciekawy sposób sfokusowało się na wartości dodanej.
- Nexto.pl/Otwieramy.pl - rewelacyjne wykorzystanie marketingu virusowego. Przed oficjalnym startem platformy Nexto.pl utworzony został projekt Otwieramy.pl, który już po tygodniu akcji skonwertował 22k użytkowników (współczynnik konwersji ok. 22%).
- Platformy sprzedaży grupowych - Największe - Groupon.pl, Gruper.pl, Okazik.pl, MyDeal.pl - niemal do perfekcji mają dopracowany model tworzenia oraz optymalizacji Landing Page. Wyjątkowo zaawansowane LP tworzy Groupon.pl Dlaczego zaawansowanie? Przede wszystkim z tego powodu, że posiada on dziesiątki/setki LP, które zsynchronizowane są z kreacjami reklamowymi.
Открыв сайт https hydra onion с заказами в социалках, легко взять выгодный заказ на реализацию простейших действий. Соц.сети уже очень давно являются идеальным способом интернет-маркетинга. Кроме сайтов копирайта имеется огромное число платформ по выполнению спецзаданий в социальных сетях.
OdpowiedzUsuńВходите как пополнить баланс на гидре и закачивайте все легко. За счет встроенной защиты покупатель сумеет без проблем получить нужные базы в сети интернет. Большей частью угоняют сведения о карточках клиента, или email от интерактивных сервисов. Интернет сеть дает преимущество использовать немыслимое число данных полностью свободно.
OdpowiedzUsuń